Centrale IP

Centrale IPPentru

Flexibilitate si usurinta in comunicare

Instalarea unei centrale telefonice IP intr-o companie simplifica si eficientizeaza comunicarea, reducand costurile totale cu pana la 70%. Functionalitatile noi, specifice tehnologiei VoIP sunt combinate cu caracteristicile traditionale ale unei centrale PBX.

Comunica eficient!

Automated Attendant

Permite utilizatorilor sa fie automat transferati catre interiorul altui utilizator, fara interventia unui operator. De exemplu: apasati 1 pentru Vanzari, 2 pentru Suport

Blacklists

Liste negre. Liste cu persoanele si firmele care au devenit subiectul cenzurii si ca atare penalizati

Call Parking

Permite unui apel sa fie parcat pe un interior virtual si apoi preluat de catre un tert prin apelarea acelei extensii

Interactive Voice Response (IVR)

Sistem avansat de tratare a apelurilor prin care se permite utilizatorilor sa navigheze un menu prin tastarea unui numar dintr-o plaja de optiuni, de ex: formati 1 pentru Vanzari, 2 pentru Suport, etc. Permite creare de sisteme cum ar fi plati prin credit card, etc.

Portofoliu

Alte game de produse

In continuare puteti naviga prin celelalte categorii

Telefoane DECT- IP – Analogice

Modele diverse de telefoane IP / DECT / Analogice

business-voip-phones-777x430

Centrale IP

Descopera avantajele unei centrale IP

zycco pic